Πολιτική Επιστροφών

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ Ή ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

 

14 ΗΜΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

 

Βάση ΕΕ έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα εντός 14 ημερών με επιστροφή χρημάτων (δείτε αναλυτικά στη συνέχεια).

Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – ακόμη κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη.

 

Η 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης δεν ισχύει για όλες τις αγορές.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

Σε κατηγορίες προϊόντων που αφορούν:

  • Προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν (π.χ. βρεφικές τροφές).

  • Προμήθεια αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής (π.χ. εσώρουχα, γυναικεία μαγιό)

  • Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. ακουστικά, ξυραφάκια, προϊόντα προσωπικής φροντίδας)

  • Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ ποτά, καφέδες)

  • Προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση (π.χ. ηλεκτρονικά παιχνίδια)

  • Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή εξατομικευτεί μετά την παραλαβή (π.χ Μνήμες RAM, Σκληροί δίσκοι)

  • Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχει θέσει ο καταναλωτής (π.χ κούπα με φωτογραφία που έχω επιλέξει, μπρελόκ με αφιέρωση που έχω επιλέξει)

*Τα παραδείγματα και οι κατηγορίες είναι ενδεικτικές.

 

 


Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.

Ωστόσο, αν η λήξη της περιόδου υπαναχώρησης συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

 

Το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντων ισχύει υπό την προϋπόθεσή ότι ο καταναλωτής έχει την απόδειξη αγοράς. 

 


ΠΩΣ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΤΕ-ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΤΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Θα πρέπει να μας ενημερώσετε ότι θέλετε να ακυρώσετε την αγορά σας, δεν αρκεί να επιστρέψετε απλώς τα προϊόντα. 

 

Μπορείτε να μας ενημερώσετε:

  1. με τη συμπλήρωση ηλεκτρονικού εντύπου επιστροφών στον ιστότοπο μας (ηλεκτρονικό έντυπου επιστροφών).
  2. με τυποποιημένο έντυπο υπαναχώρησης συγχρόνως με την επιστροφή των προϊόντων, π.χ., με την προσθήκη μιας γραπτής δήλωσης στα προϊόντα που επιστρέφετε ταχυδρομικώς
  3. με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος στο info@efarmakeio.gr.

**Πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 14 ημερών αφότου ενημερώσετε σχετικά τον έμπορο.


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

  1. Η συσκευασία και τα προϊόντα: πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση << εργοστασιακή>>.
  2. Η αποστολή σε εμάς πρέπει να γίνει έτσι ώστε το/α προϊόν/ντα να είναι προστατευμένο/α από τυχόν καταστροφή ή αλλοίωση του/ς.
  3. Η αποστολή να γίνει με την συνεργαζόμενη εταιρία που έχει γίνει η αρχική αποστολή.
  • Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας η χρέωση αποστολής σε εμάς θα επιβαρύνει τον πελάτη.
  • Στην περίπτωση λάθους της εταιρείας μας η χρέωση θα είναι του efarmakeio.gr.
  1. Πρέπει να μας επιστραφεί το παραστατικό αγοράς:
  • Απόδειξη λιανικής: Σε περίπτωση έκδοσης απόδειξης λιανικής για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η αποστολή της μαζί με το προϊόν.
  • Δελτίο Αποστολής: Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής

 

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ


Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας: επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων.

  • Tα έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. (αποστολής, αντικαταβολής, στην περίπτωση που στην παραγγελία σας υπήρχαν δωρεάν έξοδα αποστολής θα υπάρξει επιβάρυνση που αντιστοιχεί στα έξοδα αποστολής της παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος που αντιστοιχεί σε 3,50€ ανεξάρτητα από την εταιρεία αποστολής της παραγγελίας).


Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής του από το courier (παρακαλούμε σε ένα έντυπο να γίνει ενημέρωση για τον αριθμό λογαριασμού τραπέζης σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής του κάρτας). 

 

 

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν κριθεί ικανό προς επιστροφή θα επιστρέφεται στον αποστολέα (πελάτη) με χρέωση δική του.

 


Στην περίπτωση λάθους της εταιρείας μας: σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα με την προϋπόθεση να έχει επιβεβαιωθεί από εμάς το λάθος.

 

Στην περίπτωση που δεν παραλάβετε την παραγγελία σας: επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων.

  • Tα έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. (αποστολής, αντικαταβολής, στην περίπτωση που στην παραγγελία σας υπήρχαν δωρεάν έξοδα αποστολής θα υπάρξει επιβάρυνση που αντιστοιχεί στα έξοδα αποστολής της παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος που αντιστοιχεί σε 3,50€ ανεξάρτητα από την εταιρεία αποστολής της παραγγελίας).

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας: