ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
ΠΟΤΕ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ;
- Αν αγοράσατε ένα προϊόν από κατάστημα, η περίοδος εγγύησης αρχίζει από την ημερομηνία της αγοράς.
- Αν πληρώσατε για το προϊόν αλλά σάς παραδόθηκε αργότερα, η περίοδος εγγύησης αρχίζει από την ημερομηνία της παράδοσης.
Θα πρέπει συνεπώς να κρατάτε πάντα όλες τις αποδείξεις αγοράς και παράδοσης.
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
- Αν το προϊόν που παραλάβατε αποδειχτεί ελαττωματικό και εφόσον εξακολουθεί να ισχύει η νόμιμη εγγύηση αναλαμβανουμε εμείς την ευθύνη (αλλαγής,επισκευής κτλ..), σε ορισμένα προϊόντα αυτό μπορεί να ισχύει για τον κατασκευαστή ή τον εισαγωγέα.
- Αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, και εφόσον εξακολουθεί να ισχύει η νόμιμη εγγύηση αναλαμβάνουμε εμείς την ευθύνη, σε ορισμένα προϊόντα αυτό μπορεί να ισχύει για τον κατασκευαστή ή τον εισαγωγέα.
Σημείωση:
- Εάν το προϊόν που αγοράσατε παρουσιάσει βλάβη μέσα στους πρώτους 6 μήνες, θεωρείται ότι το πρόβλημα υπήρχε όταν το παραλάβατε, εκτός αν ο έμπορος μπορεί να αποδείξει το αντίθετο. Επομένως, δικαιούστε δωρεάν επισκευή και αντικατάσταση, ή αν αυτό αποδειχθεί πολύ δύσκολο ή δαπανηρό, μπορεί να σας προταθεί μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας.
- Εάν το προϊόν που αγοράσατε χαλάσει ύστερα από 6 μήνες, εξακολουθείτε να δικαιούστε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση ή, τουλάχιστον, μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας. Ωστόσο, θα πρέπει να αποδείξετε ότι το πρόβλημα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων.
ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ
Εάν κάποιο προϊόν βγει ελαττωματικό και εφόσον εξακολουθεί να ισχύει η νόμιμη εγγύηση.
- Βήμα πρώτο:
Ενημερώστε μας άμεσα για το πρόβλημα του προϊόντος.
Μπορείτε να μας ενημερώσετε:
- με τη συμπλήρωση ηλεκτρονικού εντύπου στον ιστότοπο μας (ηλεκτρονικό έντυπου επιστροφών).
- με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος στο info@efarmakeio.gr
- Βήμα δεύτερο:
Εάν το προϊόν πληρεί τους όρους εγγύησης.
1) Σε κάποια προϊόντα αναλαμβάνει την όλη διαδικασία η εταιρία που προμηθεύει το προϊόν (θα σας ενημερώσουμε εμείς για αυτό)
2) Στα υπόλοιπα θα πρέπει να επιστραφεί το προϊόν σε εμάς χωρίς καμία επιβάρυνση (έξοδα αποστολής, εργατικά,υλικά κ.λπ.),με την εταιρεία courier που σας έχει γίνει η αρχική αποστολή της παραγγελίας σας.
***Εάν το προϊόν ΔΕΝ πληρεί τους όρους εγγύησης.
Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους όρους εγγύησης και έχει σταλεί σε εμάς για έλεγχο τα έξοδα αποστολής σε εμας και έξοδα επιστροφής του προϊόντος στον πελάτη χρεώνονται στον πελάτη.