Menu
Cart

Συχνές ερωτήσεις (F.A.Q)

Γιατί να εγγραφώ στο efarmakeio.gr;

Κάνοντας εγγραφή στο efarmakeio.gr δημιουργείτε το δικό σας λογαριασμό στον οποίο έχετε αποκλειστικά και μόνον εσείς πρόσβαση ώστε να μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις αγορές σας. (αποθήκευση των στοιχείων παράδοσης - Πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας).


Γιατί να εγγραφώ στο Newsletter του efarmakeio.gr;

Στο efarmakeio.gr έχουμε διαρκώς νέες προσφορές και καινούργιες παραλαβές προϊόντων. Εγγραφόμενοι στο newsletter ενημερώνεστε άμεσα για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και για όλες τις νέες προσφορές και εκπτώσεις του efarmakeio.gr.


Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

  • ΟΝ LINE παραγγελία  από την ιστοσελίδα μας.
  • Τηλεφωνική παραγγελία: Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας στο  700 700 4000 & 6987855530

Ωράριο:

Δευτέρα:          9:30 - 14:30

Τρίτη:              9:30 - 14:30 & 17:30 - 21:00

Τετάρτη:          9:30 - 14:30

Πέμπτη:           9:30 - 14:30 & 17:30 - 21:00

Παρασκευή:     9:30 - 14:30 & 17:30 - 21:00

Σαββάτο:         9:30 - 14:30


Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;

To efarmakeio.gr καταβάλει κάθε προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα.

Ανάλυση διαθεσιμότητας προϊόντων:

  • Άμεση παραλαβή / Παράδoση 1 έως 3 ημέρες

αφορά στα ηλεκτρονικά καταστήματα που έχουν και φυσική παρουσία. Αυτό σημαίνει πως διαθέτουν το προϊόν στο κατάστημα και υπάρχει δυνατότητα παραλαβής από το χώρο του φυσικού καταστήματος έτοιμα για άμεση παραλαβή.

  • Παράδοση σε 4 - 10 ημέρες

αφορά προϊόντα τα οποία δεν είναι άμεσα διαθέσιμα στο κατάστημα, αλλά σε κάθε περίπτωση θα παραδοθούν εντός αυτού του διαστήματος, εκτός εάν το προϊόν είναι σε έλλειψη ή έχει καταργηθεί.

  • Παράδοση σε 10 - 15 ημέρες

αφορά προϊόντα τα οποία δεν είναι άμεσα διαθέσιμα στο κατάστημα, αλλά σε κάθε περίπτωση θα παραδοθούν εντός αυτού του διαστήματος, εκτός εάν το προϊόν είναι σε έλλειψη ή έχει καταργηθεί.

  • Διαθέσιμο Κατόπιν Παραγγελίας

αφορά προϊόντα τα οποία δεν υπάρχουν σε απόθεμα και παραδίδονται μόνο κατόπιν παραγγελίας. Στα προϊόντα αυτά ο χρόνος παράδοσης σε καμία περίπτωση δε μπορεί να ξεπερνάει τις 40 ημερολογιακές ημέρες, δηλαδή, το μέγιστο όριο που ορίζεται από τη νομοθεσία για το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις πωλήσεις από απόσταση (εάν το προϊόν είναι σε έλλειψη ή έχει καταργηθεί θα σας ενημερώσουμε για ακύρωση παραγγελίας σας)..

  • Εξαντλήθηκε

αφορά προϊόντα τα οποία δεν υπάρχουν στο κατάστημα μας και δεν μπορούμε να τα προμηθευτούμε.

Σε περίπτωση εξαντλήσεως κάποιου κωδικού ή κοντινής ημερομηνίας λήξεως που δεν αναγράφετε στην περιγραφή του προϊόντος, το τμήμα παραγγελιών του efarmakeio.gr θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και θα σας ενημερώσει για  τον χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας. 


Πόσος χρόνος απαιτείται για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Η παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται συνήθως την επόμενη εργάσιμη μέρα. (εφόσον η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί έως τις 13:00 εργάσιμης ημέρας).

Για κάποιες απομακρυσμένες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φτάσει τις 3 εργάσιμες μέρες. 


Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας.


Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Φυσικά και μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από το efarmakeio.gr. 

Δείτε τους όρους στη σελίδα μας Πολιτική Επιστροφών.


Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 700 700 4000 &  6987855530 ή μέσω e-mail στο info@efarmakeio.gr 

Ωράριο:

Δευτέρα:          9:30 - 14:30

Τρίτη:              9:30 - 14:30 & 17:30 - 21:00

Τετάρτη:          9:30 - 14:30

Πέμπτη:           9:30 - 14:30 & 17:30 - 21:00

Παρασκευή:     9:30 - 14:30 & 17:30 - 21:00

Σαββάτο:         9:30 - 14:30

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!


Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Το efarmakeio.gr δεσμεύεται ρητά για τη μη δημοσιοποίηση, ανταλλαγή, πώληση ή αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων και στοιχείων των πελατών του.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μας Πολιτική Απορρήτου


Τι διαφορά έχουν τα έξοδα μεταφοράς/αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής

Είναι δύο διαφορετικές χρεώσεις. 

  • Τα έξοδα μεταφοράς έχουν να κάνουν μόνο  με την αποστολή του δέματος.
  • Τα έξοδα αντικαταβολής έχουν να κάνουν μόνο με την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων (είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρεία ταχυμεταφορών για την εκτέλεση/ διεκπεραίωση  της συναλλαγής).

 Σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρεωθείτε με έξοδα αντικαταβολής επιλέξτε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει καθόλου χρέωση (πιστωτική/χρεωστική κάρτα,  κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του φαρμακείου,ΠΡΟΣΟΧΗ : Για να αποφύγετε τυχόν επιπλέον χρεώσεις καταθέστε το χρηματικό ποσό απ΄ευθείας στις συνεργαζόμενες τράπεζες (Τράπεζα Πειραιώς, Eurobank & ΕΤΕ).