Εγγραφή στο Newsletter!

 

Μάθε πρώτος τις νέες προσφορές μας!

 

Επιλογή Φύλου:

 

 

 

 

Ω3 για γερή καρδιά!

Posted by efarmakeio 10/01/2019 0 ΣΧΟΛΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ,

Τα ωμέγα 3 ανήκουν στην κατηγορία των λιπαρών οξέων που δεν μπορεί να παράξει φυσικά ο οργανισμός και θα πρέπει να προστίθενται

στην καθημερινή μας διατροφή.

 

 

Υπάρχουν τρία είδη λιπαρών οξέων:

  1. το δεκαεξαονοικό οξύ (DHA)
  2. το εικοσαπεντανοικό οξύ (EPA)
  3. και το λινολεικό οξύ (ΑLA). 

 

 

Τα οφέλη τους είναι πολλά, συγκεκριμένα:

 

  • βοηθούν στην μείωση των καρδιοπαθειών λόγω του ότι έχουν αντιυπερτασικές ιδιότητες
  • βοηθούν στην ρύθμιση των καρδιακών αριθμιών
  • μειώνουν την δημιουργία θρομβώσεων γιατί δρούν ενάντια στην προσκόλληση των αιμοπεταλίων και την λοίμωξη των αρτηριών
  • μειώνονται τα επίπεδα των επιβλαβών λιπιδίων στον οργανισμό όπως η χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια
  • αντιθέτως αυξάνεται η καλή χοληστερόλη (HDL).

 

 

Δεν κάνουν καλό μόνο στην καρδιά! Επιπλέον ρυθμίζουν την πίεση, έχουν αντικαρκινική δράση (συγκεκριμένα βοηθούν στην προστασία από

τον καρκίνο του παχέος εντέρου, του μαστού και του προστάτη), βοηθούν στη μείωση του πόνου π.χ. σε φλεγμονώδεις νόσους του εντέρου

και σε περιπτώσεις δυσμηνόρροιας, στις φλεγμονές π.χ. ρευματοειδής αρθρίτιδα, ενώ δρουν ενάντια και στα συμπτώματα της κατάθλιψης!

 

 

 

 

Κύριες πηγές είναι το ιχθυέλαιο και τα λιπαρά ψάρια όπως το σκουμπρί, ο σολομός, η ρέγκα, ο φρέσκος τόνος και οι σαρδέλες. Φυτικές πηγές

ω3 λιπαρών οξέων είναι ο λιναρόσπορος, τα φύκια, τα καρύδια, η σόγια και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το κουνουπίδι, το μπρόκολο

και το σπανάκι.

 

 

Μπορούμε να σας προτείνουμε μερικούς τρόπους για να εντάξετε τα ω3 στην διατροφή σας!

  • Στο πρωινό σας προσθέστε λίγα καρύδια στο γιαούρτι σας ή στο γάλα με τα δημητριακά.
  • Να καταναλώνετε 2-3 φορές την εβδομάδα ψάρια, μεταξύ των οποίων και λιπαρά.
  • Να συνοδεύετε το γεύμα σας με λαχανικά εποχής.
  • Μπορείτε να ρίξετε σπόρους λιναρόσπορου στη σαλάτα σας.

 

 

Με πολύ απλούς τρόπους μπορείτε να προσφέρετε ένα σημαντικό δώρο στην υγεία σας!

 

 

Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας σε ω3 λιπαρά οξέα μέσω της διατροφής σας, συμβουλευτείτε

τον γιατρό ή τον φαρμακοποιό σας ώστε να λάβετε συμπλήρωμα διατροφής.

 

 

 

Ετικέτες:ω3 καρδιά